رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد
سرخط خبرها

شرط «جهاد اسلامی» برای آتش‌بس | اشغالگران باید تضمین بدهند | ۲۶ شهید و ۸۴ زخمی تا کنون

  • کد خبر: ۱۶۳۴۸۲
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
شرط «جهاد اسلامی» برای آتش‌بس | اشغالگران باید تضمین بدهند | ۲۶ شهید و ۸۴ زخمی تا کنون
جهاد اسلامی اعلام کرد که اشغالگران باید برای پایان ترور تضمین بدهند.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش جهاد اسلامی از میانجیگران مصری خواسته اند از رژیم صهیونیستی تضمین بگیرند به سیاست ترورها بازنگردد.

الجزیره هم به نقل از منابع خود گزارش داد که اسرائیل از طریق مصر این پیام را فرستاده که آتش بس به معنای توقف ترورهاست، اما تضمینی نمی دهد.

اعتراف رسانه‌های اسرائیلی به افزایش و ارتقای توان موشکی مقاومت | فرار گسترده صهیونیستها از شهرکهای  اطراف غزه

رسانه های رژیم صهیونیستی به افزایش توانمندی موشکی مقاومت و افزایش برد موشک های آن اعتراف کردند.

این رسانه ها همچنین از فرار شمار زیادی از ساکنان شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه و کوچ آنها به سمت منطقه بحرالمیت و ایلات خبر دادند.

آژیر خطر در شهرک های سدیروت و نیرعام به صدا درآمده است.

بمباران منزلی در خان یونس | یک شهروند فلسطینی شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند

در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار  غزه، یک منزل در شهرک بنی سهیلا خان یونس در جنوب این منطقه با راکت هدف قرار گرفت که در نتیجه آن علاوه بر ویرانی این منزل، یک عضو خانواده شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در حمله خمپاره ای مقاومت

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در حمله خمپاره ای گروههای مقاومت به منطقه نظامی کرم ابوسالم در اطراف نوار غزه، چند نظامی صهیونیست زخمی شده اند.

جنگنده های اسرائیلی، شرق محله الزیتون و اهدافی در مرکز غزه را بمباران کردند.

از سوی دیگر ایمن  الصفدی وزیر خارجه اردن گفت: اسرائیلی ها هرگز به امنیت خود در صورتی که فلسطینیان امنیت نداشته باشند، دست نخواهند یافت.

سامح شکری وزیر خارجه مصر هم گفت: تلاشهای مصر در غزه به نتایج مطلوب خود دست نیافته است.

۲۶ شهید و ۸۴ زخمی تا کنون

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش آمار شهدا و مجروحان تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی خبر داد که از روز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت همچنان ادامه دارد.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، آمار شهدای فلسطینی به ۲۶ نفر و مجروحان هم به ۸۴ نفر افزایش یافته است و هر لحظه احتمال افزایش آن به سبب ادامه تجاوزات  اشغالگران وجود دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->